Wysyłka

free Worldwide shipping on orders over $50

14-24
dni

USA, Europa, Australia, Azja

40-50
dni

Rosja, Indie itp. *

* Wysyłka zależy od tego, w jakim rejonie się znajdujesz. Prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia, jeśli twoje zamówienie zależy Ci na czasie.

Shipping FAQ:

Ile kosztuje wysyłka do mojego kraju?

Oferujemy bezpłatną wysyłkę na całym świecie firmą –  Singapore Post. Darmowa wysyłka zwykle trwa od 15 do 35 dni w zależności od kraju. (najszybsza przesyłka do Ameryki Północnej, Europy, niektórych krajów azjatyckich, wolniejsza dla reszty świata). Jeśli potrzebujesz mieć szybko dostarczoną kamerę, wybierz opcję – Ekspresowa wysyłka.

Czy oferujecie opcje wysyłki ekspresowej?

SJCAM oferuje ekspresową wysyłkę za pośrednictwem DHL w cenie 25 USD. Możesz wybrać opcje wysyłki podczas zapłaty. Wysyłka ekspresowa trwa zwykle 3-7 dni.

Należy jednak pamiętać, że Ekspresowa Wysyłka do niektórych odległych rejonów jest droższa. W takich przypadkach skontaktujemy się z klientem i poprosimy o uiszczenie dodatkowej opłaty, która zwykle waha się od 5 do 15 $.

Czy muszę płacić podatek importowy od kupna kamery?

SJCAM nie jest importerem; Kupujący jest odpowiedzialny za opłacenie wszelkich podatków przewozowych. Doradzamy kupującym, aby przed zamówieniem zapoznali się z przepisami celnymi i przepisami obowiązującymi w ich krajach, odnośnie podatku celnego.

Jeśli chcesz, abyśmy obniżyli / podwyższyli kwotę ceny twojego zakupu, skontaktuj się z nami natychmiast po zakupie kamery.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia i wysłaniu aparatu (co zwykle trwa 1-3 dni od daty zakupu) otrzymasz wiadomość e-mail z dodatkowymi informacjami a także numerem przesyłki. Jeśli masz problemy z odnalezieniem swojego numeru, możesz zalogować się na swoje konto pod adresem www.sjcamhd.com/my-account lub wysłać maila na adres retail@sjcamhd.com.

Chcę złożyć zamówienie, ale nie widzę mojego kraju na liście.

Ze względu na bardzo restrykcyjne przepisy obowiązujące w niektórych krajach, byliśmy zmuszeni zaprzestać wysyłki do niektórych krajów, takich jak Indie czy Portugalia. Jeśli mieszkasz w jednym z tych krajów, przejrzyj listę naszych dystrybutorów pod adresem www.sjcamhd.com/international-distributors

Minęło XXX dni od mojego zamówienia, ale nadal nie otrzymałem kamery.

Sprawdź swój numer przesyłki, by sprawdzić, czy kamera już dotarła do Twojego kraju.

W niektórych przypadkach kamera mogła zostać zatrzymana na granicy przez urzędników celnych. W takim wypadku firma spedycyjna powinna skontaktować się z nami lub z klientem.

Skontaktuj się z nami, w razie jakichkolwiek problemów z twoja przesyłka, a my pomożemy ci rozwiązać sprawę.